Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 901 ggr
Transfiguration
2017-04-10 01:13

Små snäckor måste bort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dessa följde med ett akvarium jag jag fick hem.. har en sköldpadda inte fiskar och han äter gärna små snäckor.. Måste tyvärr avhysa dem på något sätt då jag har 12 djur av blandade arter, det räcker så :P Finns i Borås.

Djurälskande omplaceringsmamma med 12 djur av olika art/ras, stora som små, pälsiga som ickepälsade 💕 Alla djur (beroende på utrymme och djurets storlek) är välkomna till min savann. Jag har fött upp djur i omgångar men koncentrerar mig nu på omplaceringar, de flesta stannar - andra hittar jag hem åt där de får vad de behöver i form av sällskap, yta, utevistelse etc

Annons:
Chinesecrestedlover
2017-04-10 03:12
#1

Detta forum är mest inriktat på landlevande snäckor, du får nog bättre napp på akvariefisk.ifokus 

Mvh/Chinesecrestedlover

Transfiguration
2017-04-11 08:21
#2

Kom en skäggig man & hämtade dem igår tack ändå :)

Djurälskande omplaceringsmamma med 12 djur av olika art/ras, stora som små, pälsiga som ickepälsade 💕 Alla djur (beroende på utrymme och djurets storlek) är välkomna till min savann. Jag har fött upp djur i omgångar men koncentrerar mig nu på omplaceringar, de flesta stannar - andra hittar jag hem åt där de får vad de behöver i form av sällskap, yta, utevistelse etc

Upp till toppen
Annons: