Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 3152 ggr
WolfFire93
10/19/15, 11:16 PM

(S) Akvariesnäckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fött upp en massa akvariesniglar då jag gillar dem :3 äter matrester och squash just nu och håller rent sanden för mig :) (man måste ändå göra rent ibland) Några vuxna skulle kunna få flytta för 1kr/st, ungre är 2 för 1kr. Men detta är mest för att se om någon är intresserad :3 De flesta jag har träffat kallar dem för ohyresniglar, men jag tycker dem e vackra! :D Relativt hanterade och kommer ut ur skalet snabbt(de stora i alla fall) Trevliga att ha i akvariet, även om man inte ser dem super ofta. (De kommer föröka sig, så var berädd på det, men jag tycker inte det stör :))

Annons:
WolfFire93
10/19/15, 11:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Glömde ju! Hämtas i Kungsbacka, skickas ej! :)

WolfFire93
10/19/15, 11:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

De är vana vid hantering, och när jag nu flyttade alla från detta skitiga kar till det nya, så klättrade de stora i handen medan jag samlade ihop dem XD Och jag släppte dem i ytan, de singlade ner, och efter ett djupt andetag så var dem ute ur skalet igen :D Men jag skämmer bort dem ganska mycket! :)

WolfFire93
10/21/15, 12:21 AM
#3

Fick veta att de är maylasiska sandsnäckor, väldigt bra att ha i akvarium ^^

Death_biscuit
12/17/15, 8:22 PM
#4

köper gärna några av dig sen när vädret är bättre så dem kan postas ^^ saknar att ha dem i akvariet

WolfFire93
12/24/15, 8:24 PM
#5

Jag säljer gärna till dig men jag postar inte djur <3 Inte ens blötdjur <3 de finns i Kungsbacka/Göteborg ^^

Death_biscuit
12/25/15, 12:00 AM
#6

då får jag kan inte åka den biten för att hämta några snäckor :)

Annons:
WolfFire93
12/25/15, 11:48 AM
#7

Ledsen <3 djur är djur <3 gå in på akvariefisk.ifokus och fråga, finns (tyvär) många som skickar på posten. ^^

Upp till toppen
Annons: