Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1388 ggr
Reptilian Feline
5/15/15, 1:53 PM

(S) A. immaculata "ungdomar"

Vi har nu några riktigt fina immaculata ungar till salu. De finns att hämta i Höör, eller Malmö på vardagar efter överenskommelse. Det går även bra att mötas efter arbetstid på någon av stationerna mellan Malmö och Höör. OBS! Dessa skickas inte, för man vet aldrig vad PostNord kan tänkas hitta på med paketet.

Pris är 100kr styck. Om du inte redan har immaculator, så bör du köpa minst 2. Nedan visas bilder på ett urval. Skal ca. 3 cm. Mycket matglada och sällskapliga.

Whippetar, Afrikansk vändhalssköldpadda, snäckor, spökskräckor, eremitkräftor, kan någon säga "Menageri"?

Annons:
cajsa fluff muff
5/15/15, 5:06 PM
#1

ååå det ser så fina ut! jag skulle kanske varit intereserad men tyvärr så bor jag i Göteborg och det är nog lite för långt bort…

Reptilian Feline
5/15/15, 9:55 PM
#2

#1 Visst är de fina! Men, som sagt var, vi skickar inga snäckor, så om du verkligen vill (och får för dina föräldrar) så måste du hämta dem. Som jag ser det via dina olika poster här, så kan det vara bra om du fortsätter sköta vinbergssnäckor ett tag till tills du kan mer om snäckor och deras skötsel.

Whippetar, Afrikansk vändhalssköldpadda, snäckor, spökskräckor, eremitkräftor, kan någon säga "Menageri"?

Reptilian Feline
5/24/15, 9:07 PM
#3

Vi kommer att finnas på Tropikmässan i Malmö den 30 maj. Det går bra att köpa där… eller hämta. :)

Whippetar, Afrikansk vändhalssköldpadda, snäckor, spökskräckor, eremitkräftor, kan någon säga "Menageri"?

Upp till toppen
Annons: