Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1691 ggr
cajsa fluff muff
5/4/15, 10:28 AM

snäckor sökes

Jag söker en snäcka som är stor. några av mina favorit sorter som sökes är chatina achatina , A.reticulata albino , ,Archachatina marginat,A.immaculata, A.achatina. Såklart så är det inte bara dessa jag vill ha, men om ni har någon snigel som ni ska sälja, så skulle det vara superbra om ni kan PM:a mig här på i fokus eller mejla mig (länk i slutet av detta inlägg). om ni känner någon som säljer snäckor så skulle det hjälpa om ni kunde ge mig en länk till hens mejl (fråga först hen om du får ge ut länken till mejlen). Om de behövs skickas så betalar jag frakt såklart!

Tack till alla er som svarar ❤️

Min mejl: Cajsa.l@hotmail.com

  • Redigerat 5/17/21, 6:11 PM av Niklas
Annons:
Reptilian Feline
5/6/15, 3:14 PM
#1

Hmm…. är du på jakt efter vuxna snäckor eller snäckor som kommer att växa sig stora?

Var ungefär bor du? Det är inte alla som skickar snäckor, men som kan tänkas mötas någonstans för att överlämna snäckorna.

Whippetar, Afrikansk vändhalssköldpadda, snäckor, spökskräckor, eremitkräftor, kan någon säga "Menageri"?

cajsa fluff muff
5/6/15, 4:06 PM
#2

#1 jag söker vuxna snäckor och jag bor i Göteborg. Hurså?

Reptilian Feline
5/7/15, 11:03 AM
#3

Det gör det lättare att veta om man ska svara och erbjuda några eller inte.

Det är vanligare (tror jag) att folk säljer avkomman efter sina vuxna snäckor.

Göteborg betyder att man antingen bor där, eller är villig att skicka snäckor med Posten… och med tanke på hur senaste paketet som vi fick med Posten såg ut, så vill i alla fall jag inte skicka några snäckor.

Du kan väl gå på en tropikmässa i Göteborg och se vad du hittar? :)

Whippetar, Afrikansk vändhalssköldpadda, snäckor, spökskräckor, eremitkräftor, kan någon säga "Menageri"?

fluffis
5/7/15, 12:13 PM
#4

Apropå mässor så gillar jag själv att gå! Det brukar vara jättekul. 🙂

I Göteborg finns ingen mässa, inte vad jag vet. De närmsta bör vara den i Lidköping och den i Kungälv. Mässan i Lidköping anordnas 27/6 och den i Kungälv brukar vara i oktober.

Whippet
5/22/15, 10:31 PM
#5

#4 Är det en mässa i Malmö 30 maj?

I'm out Vilar huvudet i handen

Reptilian Feline
5/23/15, 10:58 AM
#6

#5 Ja, det är det: http://www.tropikmassan.se/

Whippetar, Afrikansk vändhalssköldpadda, snäckor, spökskräckor, eremitkräftor, kan någon säga "Menageri"?

Annons:
Whippet
5/23/15, 2:48 PM
#7

#6 Hittar inte vilken tid det är :/

I'm out Vilar huvudet i handen

fluffis
5/23/15, 3:54 PM
#8

#7

Det står på vänstra sidan på hemsidan, 11-16. Nu är det bara en vecka kvar 🙂

Whippet
5/23/15, 4:39 PM
#9

#8 Oj så blind man kan vara. Ska du dit? Man måste väl inte anmäla sig för att komma?

I'm out Vilar huvudet i handen

fluffis
5/23/15, 4:50 PM
#10

#9

Blind kan man bli ibland 🙂 Jag planerar att åka dit. Man behöver inte anmäla sig utan ställer sig i kö utanför och så betalar man inträdet innan man får gå in.

Whippet
5/23/15, 4:56 PM
#11

#10 Vad kul! Tack.🙂

I'm out Vilar huvudet i handen

Upp till toppen
Annons: