Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 723 ggr
Temeraire
2014-12-10 12:42

(K) Limicolaria flammea köpes

Som rubriken säger så är jag ute efter Limicolaria flammea. Gärna några stycken då de ska gå i ett 54L akvarium.

Fågelskådare, egenföretagare och webbnörd.

Besök gärna min hemsida Fågelskådaren.se

Annons:
Tanjis
2014-12-11 12:23
#1

Vad sägs om achatina.fulica eller achatina reticulata albino. PMat dig

Temeraire
2014-12-11 12:31
#2

Reticulata albino verkar spännande! Inte fått något PM, men intresserad!

Fågelskådare, egenföretagare och webbnörd.

Besök gärna min hemsida Fågelskådaren.se

Tanjis
2014-12-11 13:34
#3

Jag har i dagsläget fyra små snäckor bäbisar, två utav arten a.reticulata som bägge är albinos och två a.fulcior. Dom lever alla ihop i samma terrarium, vissa säger att dessa arter kan bo ihop och andra säger att dom inte kan bo ihop, jag tycker att det går alldeles utmärkt. Jag vill igentligen bara ha albino reticulator. Min sambo vill ha kvar sina 2 vilket är en av vardera art, så vi kommer skänka bort mina alltså. Du får alltså en av vardera art, man ska ju inte ha snäckor ensamma. Jag kommer alltså byta till två reticulator. Lol rörigt men du kanske förstår ändå. Intressant?

Tanjis
2014-12-11 13:40
#4

Jag har i dagsläget fyra små snäckor bäbisar, två utav arten a.reticulata som bägge är albinos och två a.fulcior. Dom lever alla ihop i samma terrarium, vissa säger att dessa arter kan bo ihop och andra säger att dom inte kan bo ihop, jag tycker att det går alldeles utmärkt. Jag vill igentligen bara ha albino reticulator. Min sambo vill ha kvar sina 2 vilket är en av vardera art, så vi kommer skänka bort mina alltså. Du får alltså en av vardera art, man ska ju inte ha snäckor ensamma. Jag kommer alltså byta till två reticulator. Lol rörigt men du kanske förstår ändå. Intressant?

Thowas
2014-12-13 23:19
#5

annars är jag intresserad

Tanjis
2014-12-14 22:10
#6

#5 skickade pm till dig

Annons:
Upp till toppen
Annons: