Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1641 ggr
fiore
12/1/14, 9:17 PM

(S) 2st Achatina Reticulata

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Två albinos- snäckor av arten Achatina Reticulata, 5 månader och lite över halvt år gamla snäckor säljes.
Anledningen är att framtiden inte blev planerat som jag trodde, skulle det inte vara det behåller jag dem direkt. Därför är jag noga över vem dem hamnar till, du ska vara kunnig och är du under 15 år ska din målsman godkänna köpet.
Snäckorna är köpta från en Uppfödare.

Skalen börjar att bli lite risiga nu och jag har inte pengarna till att köpa nytt bottenmaterial m.m, så jag hoppas någon är intresserad inom kort och är villiga att ge dem ett värdigt liv!

Ge mig ett PM så kan vi talas vid om pris. Snäckorna skickas ej, de hämtas i Örebro eller på vägen mot Stockholm/Alingsås. Tillbehör som lite sepiaskal, bottenmaterial mfl följes gratis med 😃

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

Annons:
fiore
12/1/14, 9:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Färsk bild från idag på båda!

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

Tanjis
12/1/14, 11:40 PM
#2

Hur stora är dom? Jag bor i garphyttan och har två fulica och två albino reticulata. Skulle va roligt med två riktigt stora. Mina är bara på ca fem cm i skalet…. Fyr månader typ :o kanske intresserad

Tanjis
12/2/14, 6:10 AM
#3

Grejar lite med dom varje dag, sprejar ex med vatten på dom och i terrariet. Får färsk mat varje dag

Tanjis
12/2/14, 2:20 PM
#4

Sorry, skickar pm :)

fiore
12/4/14, 7:36 AM
#5

Fortfarande till salu :)

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

fiore
12/4/14, 7:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Färsk bild

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

Annons:
fiore
12/10/14, 3:07 PM
#7

Bortskänkes!!!

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

Temeraire
12/10/14, 6:13 PM
#8

Jag har inte någon erfarenhet men jag läser alltid på oerhört mycket. Jag ska ha dem i ett 54 liters akvarium i sådana fall och det borde ju räcka? :-) Så vill du ge dem till en entusiastisk djurvän har du en här :-)

Fågelskådare, egenföretagare och webbnörd.

Besök gärna min hemsida Fågelskådaren.se

Tanjis
12/10/14, 6:33 PM
#9

Jag skickade pm till dig. Kan vi ses i kväll?

Tanjis
12/10/14, 6:36 PM
#10

Ja, jag skickade Pm. Min sambo ville ha dom nu när de bortskänkes. Orsaken till varför vi backa först var för att vi har lite knapert med pengar nu när han ska köra upp för körkort så därför backa vi. Kan vi hämta dom i kväll?

fiore
12/13/14, 7:45 PM
#11

Sålda till Tanjis!

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

Upp till toppen
Annons: