Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1500 ggr
Chinesecrestedlover
8/28/14, 11:22 AM

(S) A. reticulata - albino (ungar)

Hej!

Nu börjar några av mina fina snäckors bebisar att växa upp, kommer att använda de till mat åt min sköldpadda senare… men just dessa första omgångar bebbar känns lite extra speciella😍, så jag tänkte kolla om det är någon där ute som vill ha de som husdjur. 

Tänkte mig runt 20 kr/styck 

Några är runt 2-3 cm stora och sedan finns de mindre också (från lite olika kullar, vet tyvärr ej exakta kläckningsdatum på dom, men de har alla kläckts under försommaren och sommaren).

De har fri tillgång till sepiaskal och får givetvis diverse olika färska grönsaker. De får även fiskmatflingor, gammarus m.m. ibland. 

Finns i Sollentuna och kan ofta mötas upp runt om i Stockholm.  Kan även tänka mig att skicka de, så länge jag vet att de klarar av postgången och hur jag ska gå till väga med det. Om jag ska skicka dom så tillkommer frakten. 

Skriv i denna tråd eller skicka ett pm om du är intresserad av några av de små 😃

Mvh/Chinesecrestedlover

Annons:
akammnq
8/30/14, 10:35 AM
#1

Jag skulle vilja gärna ha ett par. Skickade också ett meddelande till dig :)

Chinesecrestedlover
9/9/14, 12:11 AM
#2

putt

Chinesecrestedlover
9/20/14, 4:39 PM
#3

Puttar igen, finns ganska många, fina är dom… ska försöka få till lite bilder, återkommer med dessa om jag lyckas 😃

Finns några precis nykläckta också…

Pitbulltjej
9/24/14, 2:57 PM
#4

Har du några kvar? :) Bor sj i Sollentuna så var ju behagligt nära!

Chinesecrestedlover
9/28/14, 3:59 PM
#5

Jadå det finns många och blir stadigt flera😉, i storlek från nykläckt till kanske 3-4 cm. 

Mvh/Chinesecrestedlover

animalchild
10/29/14, 9:16 AM
#6

Intresserad finns några kvar?

Annons:
Tangowhiskeygirl
11/4/14, 11:09 AM
#7

Jag är också intresserad, finns i trakterna :)

Upp till toppen
Annons: