Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1274 ggr
MoaL
6/23/14, 5:57 PM

iFokus 3.0!

Hej allesammans!
Jag vill bara meddela det uppenbara, att nu har den senaste versionen av iFokus lanserats! Tummen upp Det kommer att innebära en del störningar, och det är inte omöjligt att ni kommer att stöta på en del buggar. Dessa kan ni meddela inne på Support, så tar grabbarna bakom iFokus itu med dem. Tänk på att de arbetar stenhårt i bakgrunden för att fixa alla fel som uppstår, så jag hoppas att ni har tålamod och förståelse för att det kan ta en tid innan allt är klart. Glad

http://www.ifokus.se/blog/53a7e77f8e0e746c0f000d5a-idag-lanserar-vi-ifokus-30

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
Smilla W
6/23/14, 7:09 PM
#1

Oj, vilken total makeover!

MVH, Smilla

Medarbetare på Snäckor iFokus

MoaL
6/23/14, 7:28 PM
#2

Det kan man lugnt säga. 😉 Det kommer att ta ett tag för mig att vänja mig vid utseendet, och då har ändå vi värdar haft lite tid på oss att testa den här nya versionen innan alla andra. Jag tror helt klart att det kommer att bli toppen i slutändan, och man vänjer sig snabbt. Jag har dock tänkt be om en annan bild till sidhuvudet, jag gillar inte den vi har fått. 🙂

En jättebra sak som har kommit med den nya versionen är att man kan ändra teckenstorlek! En del brukar vilja ha större text, och nu är det möjligt. På samma rad som Start, Om sajten, Länkar, Medlemmar och Sök finns det till höger två A:n, ett litet och ett stort. Klickar man på det stora får man större text, och det mindre ger såklart mindre text. 👍

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Smilla W
6/24/14, 1:30 AM
#3

Tror nog jag kommer behöva ett tag för att lära mig jag med! Får sitta ett tag någon dag och kika på nya funktioner :) Nej! Såg inte att den var ändrad, vad tråkigt! Den andra var ju fin… Den här känns intetsägande :/

MVH, Smilla

Medarbetare på Snäckor iFokus

Upp till toppen
Annons: