Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1263 ggr
[Hallons]
2014-02-14 23:10

Egen mässa?

Hejsan! Tänkte på en sak. Krävs det något för att skapa en mindre mässa? Jag tänkte, att dr hade varit rätt kul om någon höll i en mässa, ex i Skåne. Så tar man med sina snäckor man vill sälja, akvarium, terrarium, Växter mm. Hade varit trevligt. Med tanke på att jag oftast inte håller koll på de "stora" mässorna. Är detta något som skulle kunna funka? Så ta man med sig ett eget bord och har sina "till salu" grejer på? ;)

Annons:
Smilla W
2014-02-14 23:14
#1

Om du tänker på mässor som IT-mässor, hund- och kattmässor, reptilmässor, lantbruksmässor osv. Så hålls de årligen av stora föreningar i stora lokaler. I skåne används bland annat Malmö mässhallar och Malmö slagthus. Själv var jag med som utställare på MILA-mässan i Malmö mässhallar idag. Så svaret på den frågan är nog nej, det går inte att ordna en egen mässa utan några särskilda planer, om man inte har mycket gott om pengar att lägga ut vill säga. Dock går det givetvis att träffa folk med samma intressen på andra sätt, bjuda hem folk tillexempel :)

MVH, Smilla

Medarbetare på Snäckor iFokus

[Hallons]
2014-02-14 23:16
#2

#1 okej :)

KATTÄLSKAREN
2014-04-29 18:23
#3

Finns det några snäckmässor i stockholm?

Smilla W
2014-04-29 22:03
#4

Det finns inga mässor inriktade på endast snäckor eftersom det är ett ganska litet intresse. Dock finns det ibland snäckor på akvarie- eller tropikmässor.

MVH, Smilla

Medarbetare på Snäckor iFokus

jnielsen
2014-04-30 05:18
#5

Terrariedjur.se har en lista på några mässor

Upp till toppen
Annons: