Annons:
Etikettbilder-videor
Läst 1253 ggr
PEwhite
3/5/13, 4:20 PM

Album av A perfect circle

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nästan lite svårt att vistas här. Jag har aldrig haft snäckor eller sniglar som husdjur och jag har som mest tagit i skalet på en snäcka. Jobbigt nog har jag nog cyklat över någon även om jag försöker undvika. Mest för att det är äckligt, men också för att de är levande varelser. Nu när jag har dragit min erfarenhet av snäckor så kan jag ju säga att jag blev nyfiken och kikade in här. Av en händelse lyssnade jag på "Pet" av A perfect circle när jag bläddrade bland iFokus kategorierna. Interesting album artwork, tycker jag även om jag blir halvt livrädd när jag ser bilden.

Time is priceless, yet it costs us nothing. You can do anything you want with it, but you can't own it. You can spend it, but you can't keep it. And once you've lost it, there is no getting it back. It's just gone. Väckarklocka

Growing old is inevitable, growing up is optional.

Annons:
[deen]
3/7/13, 4:27 PM
#1

Kul att du kollar runt, det finns många fina bilder här. Många snäckor och sniglar är ju väldigt vackra, oavsett om man vill hålla i dem eller inte! 😉

PEwhite
3/7/13, 4:56 PM
#2

#1

Jo, men precis! Jag fann det lite komiskt att bläddra genom kategorierna. Det är så väldigt fascinerande att i princip allt mellan himmel och jord finns här, på iFokus.

Jag kanske får läsa på lite om pettis-snäckor när jag ändå har hittat hit. Ha det så gott! ❤️

Time is priceless, yet it costs us nothing. You can do anything you want with it, but you can't own it. You can spend it, but you can't keep it. And once you've lost it, there is no getting it back. It's just gone. Väckarklocka

Growing old is inevitable, growing up is optional.

PEwhite
3/7/13, 5:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

… Och för första gången är jag lite kär i en snäcka. 🌺

Achatina reticulata (albino) - jag är fanatisk över albinism och vita rödögda djur. Så vackra. Ja, där ändrade jag väl uppfattning litegranna, om sniglar och snäckor. Men annars är jag fortfarande lite på min kant. Som t.ex. personer med reptilfobier som vägrar att röra vid ormar - så är jag väl mot sniglar rent allmänt. Snäckor. Reptiler, som i ormar, är mysiga dock.

Men om någon kom fram med en Achatina Reticulata skulle jag kanske ge den en puss, haha. 😍

Time is priceless, yet it costs us nothing. You can do anything you want with it, but you can't own it. You can spend it, but you can't keep it. And once you've lost it, there is no getting it back. It's just gone. Väckarklocka

Growing old is inevitable, growing up is optional.

[deen]
3/7/13, 9:38 PM
#4

Haha, jag skulle nog inte pussa mina snäckor ens! 😃 Ha det gott du med!

Upp till toppen
Annons: