Annons:
Etikettavel-bebisar
Läst 1923 ggr
Virkan
7/2/12, 10:28 PM

Helix pomatia ägg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag upptäckte jag två gömmor med ägg från mina Helix pomatia! Ska bli jättespännande! För några veckor sen parade dom sig som tokar, och det har givit resultat xD

Visst kläcks dom efter 3-4 veckor? (har för mig att jag läst det någonstans)

Tycker ni jag ska ta bort endel av äggen? Jag vill såklart ha några men jag har inte plats med typ 100 snäckor.. Jag vet inte om jag kan släppa ut dem utomhus, då jag bor norrut, och det finns få snäckor här (dom kanske dör?).

(om någon är intresserad av några vinisar är det bara att pm:a migFlört)

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

Annons:
Virkan
7/2/12, 10:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

LÄgger in en till bild på sötnosen … ^^

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

DjurSlottet
7/5/12, 12:32 PM
#2

Jag vill ha! Ta inte bort några ägg då är det bättre att sälja några biligt för jag är intresserad!

Virkan
7/5/12, 1:41 PM
#3

#3 Oki, skriver upp dig på "tinglistan" ^^ Hur många vill du ha?

Jag ska eventuellt till Arboga senare i sommar, så om du bor där någonstans, kan vi mötas upp, istället för att skicka?

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

DjurSlottet
7/5/12, 2:24 PM
#4

#3 beror på vad de kostar!

Jag bor tyvär inte närra där jag bor i skåne så jag tror nog att skicka delen blir bättre

Virkan
7/5/12, 2:48 PM
#5

Runt 10 kr styck kanske. Har inte bestämmt mig än :)

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

DjurSlottet
7/5/12, 3:08 PM
#6

Det funkar för mig jag vill ha 3 st isåfall

Annons:
Virkan
7/5/12, 3:22 PM
#7

Okej :) PMar när dom har kläckts.

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

DjurSlottet
7/5/12, 4:04 PM
#8

tack :)

Upp till toppen
Annons: