Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1968 ggr
Doll
5/6/12, 10:02 PM

(S) A. Achatina med terrarium

Med en sten i hjärtat måste jag, pga flytt och platsbrist, akut skära ner på mina snäckor och säljer därför av alla mina Achatina achatina och tillhörande terrarium till någon seriös person(er) som har tid, plats och engagemang.

4 st vuxna på 10-12 cm i skalet och är ca 2 år gamla.
16 st “ungar” på 7-8 cm i skalet, kläcka i slutet av juni 2011 från mina vuxna achatinor.

Terrariumet är på 95x40x50 cm (Bredd/längdxDjupxHöjd)
Dörrarna är smått kantstötta och själva listen som håller dörrarna på plats är söndergnagd men fungerar så pass att det går att öppa ena dörren och håller dom på plats. (Terrariet har använts för degus innan snäckorna)
Den tråkiga Inredning som finns, eftersom terrariumet bara är tänkt som temporärt Boende, är en kruka som används till hus, en vattenskål och två spots från ikea som lyser upp om man vill ha med det.

Vill helst att man kan ta allt, men kan också sälja snäckorna parvis.

Finns i Bro, Stockholm, för upphämtning, kan ha möjlighet att mötas upp om så är fallet.
Snäckorna kan skickas men endast när värmen börjar komma till på nätterna.

För intresse, bilder och priser, eller om det finns några frågor så kan man kontakta mig antingen via pm här eller mail, erika@eeyore.se

Annons:
Doll
5/11/12, 5:02 PM
#1

*Uppdatering* Dom 4 vuxna snäckorna är sålda.

Doll
5/22/12, 2:08 PM
#2

*Uppdatering* 5 "ungar" är sålda.

Så det är alltså 11 st a.achatina på 7-9 cm i skalet + terrariumet som finns kvar.

DjurSlottet
7/5/12, 12:23 PM
#3

bild?

Upp till toppen
Annons: