Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1395 ggr
vinbergssnacka
4/5/12, 8:53 AM

Säljer Rumina decollata och Veronicella sloanei

Hej,

jag har en grupp vuxna Rumina decollata som jag gärna ville sälja. Det skulle även gå och dela de i två grupper.

Samtidigt har jag en grupp vuxna Veronicella sloanei som jag inte vill dela för djurens bästa.

De skulle kunna avhämtas i Kronobers Län, resp. Kalmar Län. Eventuell kan de också skickas när det är tillräcklig varm ute, framåt sommaren.

Jag födde upp snäckorna själva och har haft de ett tag så det är särskild viktig för mig, att de kommer i ett bra hem….

så hemmet går före pris….

Annons:
nickiee
4/6/12, 10:59 AM
#1

vad är priset på dessa .men kan du inte skicka såfort det blir + grader igen . ja fick djur hem i går från göteborg å dom mår bra alla dock ej snäckor men larver + fått snäckor skickade innan  å det gick bra ….

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

vinbergssnacka
4/6/12, 11:11 AM
#2

Hej nickiee,

vilken art i så fall är du interesserat av?

För Veronicella räcker det definitift inte med några plusgrader….det behöver va lite varmare om man ska skicka de med post.

Vad är det för en art du har?

nickiee
4/6/12, 11:44 AM
#3

hej va Veronicella då . men så trist å behöva vänta så länge så det får vara då . olika achatina har ja

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

vinbergssnacka
4/6/12, 5:21 PM
#4

Jag vill gärna att mina djur kommer fram levande och välbehållen och att de mår bra. Finns säkert fler som säljer till dig..

vinbergssnacka
4/14/12, 8:21 PM
#5

då har de hittat ett fint nytt hem…..Glad

Upp till toppen
Annons: