Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1612 ggr
MoaL
3/1/12, 6:23 PM

Ingen dator. :(

Hej gott folk!
Ni får hålla ställningarna här tills jag har fått datorn fixad, för den är tyvärr obrukbar just nu, och har varit det ett par dagar (därav min frånvaro). Rynkar på näsan Jag har inte tid att sitta någon lång stund nu, är på bibliotekets dator, jag ville bara säga att jag inte har glömt bort er eller struntar i att svara av någon annan anledning. Jag har bara ingen dator (jättedeprimerande, för jag brukar sitta vid den nästan hela dagarna - så nu har jag abstinens!!).

Jag hoppas i alla fall att ni alla mår jättebra, och hoppas att vi får vår dator fixad så snart som möjligt. Glad

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
[ChinHeart]
3/2/12, 1:24 PM
#1

Åh.. Hoppas du får den fixad snart!

Gurky
3/4/12, 2:06 PM
#2

Vad är det för problem med den?

Pilon
3/5/12, 2:39 AM
#3

har du datorproblem får du skriva i datornifocus istället ;D

MoaL
3/7/12, 11:58 AM
#4

I'm back! :) Har fått låna mammas dator nu. ^^

#2 Vi tror att det är grafikkortet som har pajat, så ett nytt är beställt och förhoppningsvis får vi igång vår egen dator snart. Annars får vi lämna in datorn på rep. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

vinteralvan
3/7/12, 12:58 PM
#5

Härligt att du är tillbaka.

MoaL
3/7/12, 1:36 PM
#6

Tack! Det tycker jag också, haha! Skrattande Man är ju handikappad utan dator. xD

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
[morat]
3/7/12, 5:29 PM
#7

Vilken tur att du fick låna din mammas dator, om jag hade varit du så hade jag varit så gott som död vid det här laget x) Datorn är i stort sett mitt liv haha, allt finns ju på den! Skrattande

HellviHumle
3/7/12, 8:01 PM
#8

Det behöver bara vara strömavbrott ett par timmar, för att man ska få abstinenssymtom!

HH

Upp till toppen
Annons: